چگونه باید به بازار مطلوب خود دست پیدا کنیم؟ (1)

چگونه باید به بازار مطلوب خود دست پیدا کنیم؟

شبکه راه حل همسو با تولید محتوای پیج های اینستاگرامی و توسعه مارکت دیجیتال شما این امکان را فراهم می کند که علاوه بر شناخت عمیق از مفهوم بازار، مسیر های دقیقی را به منظور توسعه بازار برای مشتریان خود فراهم کند.

همانگونه که در مطالب دیگر این سایت مطلع شده اید، شبکه راه حل گام ابتدایی توسعه کسب و کار شما را تحلیل بازار می داند.

در واقع تحلیل بازار مفهوم عمیقی است که در پی یک پژوهش همه جانبه ایجاد می شود و همواره باید به روز شود. این در حالی است که گام بعدی شما باید مشخص کردن بازار هدف اولیه باشد.

فرایند تولید محتوای اینستگرامی و شبکه های مجازی یک کسب و کار بدون شناخت دقیق بازارهای اولیه و ثانویه کاری بیهوده است که در بهترین حالت فقط به توسعه برند شما کمک می کند.

لذا در مسیر توسعه بازار و تولید محتوای پیج گام های خود را با شبکه راه حل هماهنگ کنید.

مفهوم خط مرز ساحلی در بازاریابی

شما به عنوان یک کارآفرین علاوه بر شناخت ابتدای از مفهوم تحلیل بازار در ابتدا باید بازاری را برای خود مشخص کنید که خصوصیات ذیل را داشته باشد.

1- بازار ابتدایی باید در دسترس فروشندگان شما باشد

2- تیم شما باید امکان پوشش نیاز بازار اولیه را داشته باشد

3- تمرکز خود را هرگز در مفهوم بازار اولیه از دست ندهید

4- بازار ابتدایی باید امکان و انگیزه کافی جهت خرید کالای شما را داشته باشد

شبکه راه حل بر این باور است که جریان تولید محتوا پیج های تبلیغاتی شما فرایندی است که برای هر بازار طراحی می شود و این تولید محتوا باید در بستری در دسترس برای مخاطب فراهم شود.

شما به عنوان یک کارآفرین و یا فعال کسب و کار که به فکر توسعه بازار خود هستید همواره دغدغه فروش بیشتر را دارید. این درحالی است که زیرساخت های شما در بسیاری از مواقع آماده پذیرش فروش بیشتر نیست.

لذا اختصاصی کردن بازار اولیه از اولویت زیادی برخوردار است.

اصطلاح خط مرز ساحلی در واقع به این معنا است که شما به عنوان یک کارآفرین جهت معرفی کسب و کار خود نیازمند قرار گرفتن در یک نقطه باثبات هستد تا از آن نقطه بتوانید جریان فروش خود را راهبری کنید.

شبکه راه حل ضمن بررسی کسب و کار های شکست خورده متعدد به این جمع بندی رسیده است که در اکثر مواقع عدم تمرکز در بازار اولیه و یا همان خط ساحلی اصلی منابع محدود کسب و کارها را به سرعت رو به نابودی میبرد و زمانی که شما منابع کافی جهت راهبری مجموعه خود را نداشته باشید ایده و انگیزه گروه عملا از دست می رود.

لذا صاحبان کسب وکارهای نوپا باید توجه داشته باشند رسیدن به خط ساحلی فروش و یا همان بازار اولیه هرچند کوچک از اولویت بسیار زیادی برخوردار است.

شبکه راه حل ضمن بررسی محتوای تولیدی در هر قسمت شما را به تمرکز گسترده بر روی بازارهای اولیه دعوت می کند. ایجاد تمرکز و انتخاب دقیق بازار خط ساحلی امکانات ذیل را برای شما فراهم می کند.

1- شما با ارائه کیفیت درست و مطلوب امکان تبلیغ دهان به دهان را برای محصول خود فراهم می کنید.

2- شما ضمن تمرکز بر روی بازار کوچک خط ساحلی از زورآزامایی بی مورد با رقبای بزرگتر صرف نظر می کنید.

3- شما و مشتریان خوشحال، امکان توسعه بازار را با هم تجربه می کنید.

4- با کوچک کردن بازار ابتدایی امکان توسعه منطقی کسب و کار خود را در آینده فراهم می کنید.

شبکه راه حل ضمن بررسی دقیق کسب و کارهای نوظهور و تولید محتواهای صورت گرفته توسط این کسب و کارها به موارد مهمی دست پیدا کرده است.

همکاران ما در شبکه راه حل می توانند ضمن بررسی و تحلیل بازار به شما فعالین حوزه کسب و کار بهترین راه های عبور از بحران را در قالب بسته های مشورتی ارائه دهند.

نویسنده: تحریریه شبکه راه حل

برداشتی از کتاب راه اندازی کسب و کار نوشته بیل اولت

 

افزایش سهم بازار با چند استراتژی هوشمندانه | چطور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه راه حل ضمن حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تنها به توانمند شدن مجدد کسب و کار شما می اندیشید