با تکنیک جان بخشی به محصولات آشنا شوید

با تکنیک جان بخشی به محصولات آشنا شوید

شبکه راه حل به شما پیشنهاد می کند تا حد امکان با مخاطب در مدل های بی واسطه ارتباط برقرار کنید و از کلی گویی و استفاده از نام تجاری برند خود داری کنید.

تکنیک جان بخشی به  محصولات

یکی از تکنیک‌های مطلوب تبلیغات استفاده از تکنیک جان بخشی به محصولات و حتی برندها است. در این تکنیک هر محصول به عنوان شخصیتی زنده داستانی برای خود دارد، از جایی و توسط افرادی به منظور رفع نیاز افراد خاصی تولید شده است.

این تکنیک با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی متنوع ابزار بسیار خوبی به عنوان مکمل تبلیغات گران‌قیمت محیطی و تلویزیونی خواهد بود که در حقیقت این حلقه امکان ایجاد و توسعه مشتریان وفادار و همچنین حرکت‌های بین نسلی یک برند را تا حد زیادی تامین می‌کند.

شبکه راه حل با استفاده از ظرفیت های هنری خود این تکنیک را به عنوان یک راه درست و منطقی جهت استفاده مشتریان خود پیشنهاد می کند. تکنیک شخصیت‌سازی محصولات سه هدف اصلی را پیگیری می‌کند.

الف- ایجاد مشتریان وفادار

شبکه راه حل بر این باور است که برندها با استفاده از تکنیک جان‌بخشی به اشیا بی‌واسطه با مشتری ارتباط برقرار می‌کنند. لازم به ذکر است مشتری در فروشگاه با کارخانه مواجه نمی‌شود بلکه بی‌واسطه با محصول ارتباط برقرار می‌کند. مخاطبین این نوع از تبلیغات به دلیل ایجاد حس همدلی و همزاد‌پنداری با محصولات متشخص شده حس خوبی را از دیدن این محصولات به دست می‌آورند و نتیجه این حس خوب مشتریان را به افراد وفادار محصول تبدیل می‌کنند.

این مهم در بستر مدیریت شبکه های اجتماعی به خصوص مدیریت پیج اینستاگرام خیلی تاثیر گذار است.

ب-استمرار جریان خرید محصول در نسل‌های آینده

شبکه راه حل به شما پیشنهاد می کند با استفاده از  تکنیک جان‌بخشی به محصولات به واسطه میل پیداکردن به سمت انیماتور‌های متنوع و ارتباط صمیمی این انیماتور‌ها با کودکان جریان فروش محصول در نسل‌های آینده نیز تضمین می‌شود. به نحوی که مشتری با خاطره خوبی که از محصول به دست آوردند به شرط استمرار و خلاقیت‌های ممتد بصری و رعایت استمرار پیام مسیر همراهی با محصول را طی خواهند کرد. شبکه های اجتماعی به خصوص مدیریت پیج های اینتسگرام با استفاده از این الگو راه های خوبی به منظور تولید محتوا طی می کنند.

ج- ایجاد بازارهای کوچک و امکان امتداد پیام

در تکنیک شخصیت‌بخشی به محصولات امکان ایجاد مشتریان خاص به وجود می‌آید و از سوی دیگر به دلیل تنوع محصولات تبلیغی در این حوزه امکان توسعه پیام در ابعاد طنز، فیلم سینمایی، سریال و برنامه‌های تلویزیونی وجود دارد. این مهم با توسعه برنامه‌های تصویری اینترنتی در روزگار معاصر به شدت تصحیل شده است. لذا مدیریت تولید محتوا در این فرایند با توجه به مخاطب هدف و تنها برای خود ایجاد می شود. بدین ترتیب شما با تنوع تولیدات بصری و هدفمند می توانید به ارتقای تولیدات خود و تقویت کیفی و کمی محصول خود بپردازید.

شبکه های اجتماعی به سادگی می تواند بستری براشد به منظور تحقق تکنیک جان بخشی به محصولات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه راه حل ضمن حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تنها به توانمند شدن مجدد کسب و کار شما می اندیشید